FAQ – HYPPIGT STILLEDE SPØRGSMÅL

FØR ARRANGEMENTET 

HVORDAN BEKRÆFTER JEG AFTALEN?

Du bekræfter aftalen ved at klikke på linket nederst i vores tilbudsmail. Du bliver nu viderestillet til vores bestillingsformular, hvorfra du kan udfylde alle relevante informationer. Når du har udfyldt bestillingsformularen og godkendt aftalen, sender vi en endelig bekræftelse tilbage.

KAN JEG ÆNDRE AFTALEN EFTER AT JEG HAR BEKRÆFTET BESTILLINGEN?

Som standard er der mulighed for at ændre elementer i aftalen efter din bestilling er bekræftet. Vi kan dog ikke garantere en fastholdelse af den oprindelige pris, som du modtog i tilbuddet. Vær opmærksom på at alle ændringer skal godkendes (af Lej-en-DJ.dk) senest 14 dage før afholdelsesdatoen.

HVORDAN SIKRER JEG AT DJ'EN PASSER TIL MIN FEST?

Vi sørger altid for at udvælge den DJ, som er bedst egnet/kvalificeret til lige netop din fest. Udvælgelsen er baseret på vores indledende dialog om dine præferencer og dine forventninger til DJ’en. 

Alle vores DJ’s er screenet og har minimum 5 års erfaring. Vi opererer med et internt ratingsystem (baseret på tilbagemeldinger fra tidligere kunder), som sikrer en kvalitetsstempling og ekstra sikkerhed for dig som kunde. Din DJ er altså ikke tilfældigt valgt, men valgt ud fra gode tilbagemeldinger fra lige netop den type arrangement, som du skal holde (fødselsdag, bryllup, firmafest mm.). 

Derudover kontakter din DJ dig i ugen op til festen, hvor I har mulighed for at gennemgå alle praktiske detaljer om festen. Det gælder alt lige fra dine/jeres musikalske præferencer, opsætning og nedpakning til lokalets størrelse og vores placering i lokalet. 

Hvis du skulle have spørgsmål til vores DJ’s eller andet, er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til os via følgende oplysninger: +45 70444490 – Kontakt@lej-en-dj.dk

HVORNÅR KONTAKTER MIN DJ MIG INDEN ARRANGEMENTET?

Din DJ kontakter dig 35 dage før arrangementet, for at sikre at alle detaljer ligger frisk i hukommelsen. 

HVORNÅR VED JEG HVEM DER KOMMER OG SPILLER TIL MIN FEST?

Så snart vi har matchet dig med en af vores dygtige DJs vil du modtage en e-mail med kontaktoplysninger på din DJ.

HVORDAN FOREGÅR BETALINGEN?

Såfremt der er mindre end en måned til afholdelsesdatoen, sender vi én faktura på det samlede beløb, som skal betales indenfor 8 dage efter modtagelsen.  

Såfremt der er mere end 1 måned til afholdelsesdatoen, opdeler vi fakturaen i to bidder. Første del (halvdelen af beløbet) skal betales indenfor 8 dage efter modtagelsen af denne. Anden rate (det resterende beløb) skal betales op til festen. 

HVORDAN VED JEG AT I HAR MODTAGET MIN BETALING?

Hvis du ikke hører fra os, betyder det at alt er som det skal være – ellers kontakter vi dig på telefon, e-mail eller sms.

KAN JEG SENDE MUSIKØNSKER PÅ FORHÅND?

Du har mulighed for at sende os dine musikønsker/playliste på forhånd. Dette gøres via. et link til vores systemer, som du modtager i din bestillings-bekræftelse. Såfremt at du har sendt os musikønsker inden festen, vil din DJ bygge aftenens musikalske forløb op efter dine ønsker. Vi anbefaler altid at musikønsker og andre detaljer planlægges med DJ’en i telefonen i ugen op til festen. Erfaringsmæssigt virker det bedst at gennemgå alle detaljer så tæt på festen som muligt. 

TILVALGSMULIGHEDER

HVILKE TILVALG KAN JEG BESTILLE?

Ekstra stor lysopsætning (minimum 5 effekter)
Du har mulighed for at tilvælge den store lysopsætning, hvis du ønsker, at der skal mere energi og liv til dansegulvet. Vi medbringer minimum 5 farverige lyseffekter, som pakker lokalet ind i farverig belysning.

Uplights (vægbelysning)
Uplights indrammer lokalets vægge i en specifik lys-farve. Belysningen er i høj grad med til at skabe en stilren og festlig atmosfære. Især hvis man gerne vil nedtone eller slukke lyset fra loftlamperne. Vi plejer at stille vores uplights op af vægge/søjler eller ud fra hvordan lokalet er indrettet.

Opsætning af udstyr tidligere på dagen
Du har mulighed for at tilkøbe opsætning af udstyret tidligere på dagen, hvis du ønsker at vi ikke skal komme kort før vi skal spille. Du vælger tidspunkt for opsætning af udstyr i bestillingsformularen. 

Røgmaskine
Du har mulighed for at tilkøbe en røgmaskine, som giver en ekstra effekt til dansegulvet og lyset. 

Disco/spejlkugle
Hvis du skal holde en 70’er, 80’er- eller discofest er det altid rart at have lidt ekstra krydderi til dansegulvet. Du har mulighed for at tilføje en (eller flere) disco/spejlkugler til din bestilling. 

Hvide klæder på stativer
Du har mulighed for at tilkøbe hvide klæder som pakker benene ind på diverse stativer og højtalere. Dette egner sig især godt til bryllupsfester. 

Mikrofon
Du har mulighed for at tilkøbe en mikrofon, som kan bruges til taler og festlige indslag i løbet af festen. 

Ekstra udstyr til mellem 60 – 120 personer 

Ekstra udstyr til mellem 120 – 180 personer

Ekstra udstyr til mellem 180 – 250 personer

Ekstra udstyr til over 250 personer

HVAD BETYDER 'EKSTRA UDSTYR TIL MELLEM 60-120 GÆSTER?

Vores standard lydudstyr dækker som udgangspunkt arrangementer med op til 60 gæster. Derfor anbefaler vi altid at du tilvælger ‘ekstra udstyr til mellem 60 – 120 gæster’ såfremt størrelsen på arrangementet ligger i det spænd. Det betyder altså, at vi udstyrsmæssigt matcher størrelsen af arrangementet. Det er vigtigt (for både du og os) at vi medbringer det rette lydudstyr, så vi sikrer høj lydkvalitet i hele lokalet og at spredningen af lyden indkapsler lokalet på bedst mulig vis. 

HVAD BETYDER 'EKSTRA UDSTYR TIL MELLEM 120-180 GÆSTER?

Vores standard lydudstyr dækker som udgangspunkt arrangementer med op til 60 gæster. Derfor anbefaler vi altid at du tilvælger ‘ekstra udstyr til mellem 120 – 180 gæster’ såfremt størrelsen på arrangementet ligger i det spænd. Det betyder altså, at vi udstyrsmæssigt matcher størrelsen af arrangementet. Det er vigtigt (for både du og os) at vi medbringer det rette lydudstyr, så vi sikrer høj lydkvalitet i hele lokalet og at spredningen af lyden indkapsler lokalet på bedst mulig vis. 

HVAD BETYDER 'EKSTRA UDSTYR TIL MELLEM 180-250 GÆSTER?

Vores standard lydudstyr dækker som udgangspunkt arrangementer med op til 60 gæster. Derfor anbefaler vi altid at du tilvælger ‘ekstra udstyr til mellem 180 – 250 gæster’ såfremt størrelsen på arrangementet ligger i det spænd. Det betyder altså, at vi udstyrsmæssigt matcher størrelsen af arrangementet. Det er vigtigt (for både du og os) at vi medbringer det rette lydudstyr, så vi sikrer høj lydkvalitet i hele lokalet og at spredningen af lyden indkapsler lokalet på bedst mulig vis. 

HVAD HVIS VI ER FLERE END 250 GÆSTER?

Såfremt gæsteantallet overstiger 250 personer, udarbejder vi en skræddersyet løsning til dit arrangementErfaringsmæssigt plejer vi altid at tage en god snak om dit arrangement, da vi på den måde sikrer, at tilbuddet du modtager, passer til hvad du skal bruge.

UNDER ARRANGEMENTET 

HVAD GØR JEG, HVIS JEG VIL AT FORLÆNGE SPILLETIDEN PÅ AFTENEN?

Det er altid muligt at forlænge spilletiden på aftenen. Det koster 400 kr. pr. halve time og afregnes efter arrangementet  faktura, som vi sender til dig på mail.

HVORNÅR BLIVER UDSTYRET OPSAT?

Din DJ opsætter udstyret cirka 30 minutter før det aftalte starttidspunkt på dagen, så vi står knivskarpt til start. Hvis du har tilkøbt ‘opsætning af udstyr tidligere på dagen’ vil din DJ ankomme og påbegynde opsætning på det aftalte tidspunkt (som du har valgt i bestillingsformularen).

SKAL JEG SØRGE FOR FORPLEJNING TIL MIN DJ?

Det er ikke et krav, at sørge for forplejning til din DJ – men vi sætter naturligvis pris på lidt forplejning, såfremt du skulle have lidt til overs. Vi sætter også stor pris på vand/sodavand undervejs.

KAN JEG ØNSKE NUMRE TIL MIN DJ I LØBET AF AFTENEN?

Det er din og dine gæsters fest, og du er altid hjertelig velkommen til at komme op til pulten og ønske numre på aftenen. Vær dog opmærksom på at vi typisk har gang i et “set”, som er bygget op omkring tidligere numre og muligvis andres ønsker. Derfor garanterer vi ikke, at det nyligt ønskede nummer kommer med det samme (efter næste nummer).

EFTER ARRANGEMENTET 

HVORDAN KAN JEG GIVE FEEDBACK PÅ MIN OPLEVELSE AF JERES DJ?

Vi sender altid en opfølgende mail efter arrangementets afholdelse, for at følge op på, hvordan din generelle oplevelse af os har væretHer har du mulighed for at give os feedback. Helt konkret, har du mulighed for at vurdere din DJ, udstyret og din service-oplevelse som helhed. I 2019 gav omtrent 90% af vores kunder deres tilbagemelding efter arrangementet. For os betyder det ekstremt meget at modtage din feedbackså vi konstant kan sikre fantastiske festoplevelser fremadrettet. Vi håber derfor, at du har lyst til at give os din vurdering af din fest efterfølgende.